Warunki zwrotu
JAK DOKONAĆ ZWROTU?
- Jeśli zdecydujesz się odstąpić od umowy sprzedaży, powiadom nas o tym przed upływem 30 dni w formie mailowej, na adres info@estro.pl
- Wydrukuj, wypełnij i dołącz do paczki formularz zwrotu dostępny tutaj: Formularz zwrotu. Pamiętaj, że to warunek konieczny - bez wypełnionego formularza nie będziemy w stanie przeprowadzić zwrotu.
- Upewnij się, że produkt nie nosi żadnych śladów użytkowania.
- Zapakuj zwracany produkt i włóż do paczki formularz zwrotu/odstąpienia od umowy (będziemy wdzięczni, jeśli będzie również dołączona faktura).
- Odeślij paczkę na adres:
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY:
Masz prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie do 30 dni licząc od dnia otrzymania przesyłki bez podawania jakiejkolwiek przyczyny zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.).
Pamiętaj, że zwrot zostanie uznany jedynie w przypadku produktów nienoszących jakichkolwiek śladów użytkowania.
Jeśli zdecydujesz się odstąpić od umowy sprzedaży, powiadom nas o tym przed upływem 30 dni: info@estro.pl (pon. - pt. w godz. 9:00 – 17:00).
CZAS NA ZWROT PRODUKTÓW:
Masz prawo odstąpić od umowy sprzedaży w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki.
CZAS NA ZWROT PIENIĘDZY:
Dokładamy wszelkich starań, aby zwrot należności zrealizować w możliwie najkrótszym terminie. Zwrot płatności realizujemy maksymalnie do 14 dni.
FORMA ZWROTU PIENIĘDZY:
Jeśli zapłaciłeś/aś za zamówienie za pobraniem, zwrot nastąpi na wskazany nr. rachunku w formularzu zwrotu. W innych przypadkach zwrot nastąpi w takiej formie w jakiej dokonałeś/aś płatności.
WYMIANA PRODUKTU:
Nie oferujemy wymiany produktu na inny rozmiar lub model. Produkty w naszym sklepie online szybko wyprzedają się, stąd nie ma pewności, że model będzie możliwy do wymiany od ręki.
Jeśli chcesz wymienić model na inny, należy zwrócić produkt zgodnie z powyższymi warunkami i złożyć nowe zamówienie w sklepie online.